Náhradné diely motor
Spojkový kôš KAWASAKI KXF 250
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš KTM 125 SX
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš KTM 250 SX
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox racing parts Spojkový kôš KTM 450 SXF
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš KTM 65 SX
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš SUZUKI DRZ 400
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš SUZUKI RM 250
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Spojkový kôš YAMAHA YZ 125
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša JE malé stredové ozubenie. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš YAMAHA YZ 125
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Spojkový kôš YAMAHA YZ 250
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša JE malé stredové ozubenie. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Spojkový kôš YAMAHA YZ 85
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Spojkový kôš YAMAHA YZF 250+Gas Gas
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox Spojkový kôš HONDA CRF 250 10-17
Spojkový kôš Prox je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš KTM 125 SX
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Spojkový kôš SUZUKI RMZ 250
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox racing parts Spojkový kôš YAMAHA YZ 125
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš YAMAHA YZF 450
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox Spojkový kôš HONDA CR 500
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš KTM 450 SXF
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox Spojkový kôš HONDA CRF 150
Spojkový kôš Prox je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox Spojkový kôš HONDA CRF 450 09-12
Spojkový kôš Prox je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Prox Spojkový kôš HONDA CRF 450 13-16
Spojkový kôš Prox je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš KAWASAKI KXF 450
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie, vnútorné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
Wiseco Spojkový kôš YAMAHA YZF 250
Kôš je vyrobený z výkovku hliníkovej zliatiny používanej v leteckom priemysle. Jeho opracovanie umožňuje omnoho lepšie mazanie a chladenie než je u odlievaných košov používaných v prvovýrobe. Je povrchovo upravovaný tvrdoeloxovaním a potiahnutý vrstvou teflónu čo umožňuje značne lepší chod lamiel v záberovej ploche. Niekoľkonásobne väčšia pevnosť a životnosť ako pri originálnom diele. Súčasťou spojkového koša JE malé stredové ozubenie. Súčasťou spojkového koša NIE JE zadné ozubenie a antivibračné gumy. Ku košu je dodávaná sada imbusových skrutiek, ktoré nahradia nity na zadnej strane koša.
predošlá strana | zobrazujem 73-96 / 102 | nasledujúca strana |