Náhradné diely motor
Chladič pravý Yamaha YZ 250F 2007-2009
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 250F od roku 2007-2009 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZ 450F 2010-2013
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2010-2013 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP TechniX Chladič ľavý Gas Gas, Husqvarna, Ktm 2019-2023
Lepší chladiaci výkon vďaka špeciálnej technológii rebier - Ideálne pre motory s vysokým tepelným zaťažením - Ručne zvárané, leštené a tlakovo skúšané - Možno nahradiť priamo chladičom originálneho vybavenia
Zap Technix Chladič pravý Gas Gas, Husqvarna, KTM 250-450 4T 19-23
Lepší chladiaci výkon vďaka špeciálnej technológii rebier - Ideálne pre motory s vysokým tepelným zaťažením - Ručne zvárané, leštené a tlakovo skúšané - Možno nahradiť priamo chladičom originálneho vybavenia
QTECH Chladič KAWASAKI KX 450F 2016- (ľavý)
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Qtech/ZAP TechniX Chladič pravý YAMAHA
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2005-2008
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2005-2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2009-2012
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2009-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2013-2014
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2013-2014 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP Chladič ľavý Honda CRF-X 450 2005-
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF-X 450 od roku 2005- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Suzuki RMZ 250 2013-
Chladič motora ľavý s použitím pre Suzuki RMZ 250 od roku 2013- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP Chladič ľavý Suzuki RMZ 450 2008-2010
Chladič motora ľavý s použitím pre Suzuki RMZ 450 od roku 2008-2010 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Yamaha YZ 450F 2007-2009, WR 450F 2007-2012
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2007-2009, WR 450F od roku 2007-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Yamaha YZ 450F 2010-2013
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2010-2013 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Kawasaki KXF 450 2010-2011
Chladič motora pravý s použitím pre Kawasaki KXF 450 od roku 2010-2011 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZ 250 2002-
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 250 od roku 2002- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZ 450F 2007-2009, WR 450F 2007-2012
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2007-2009, WR 450F od roku 2007-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZF 250/450 2014-
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZF 250/450 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP TechniX Chladič ľavý Husqvarna FC/FE, TC/TE, KTM SX/SX-F, EXC/EXC-F, XC/XC-W
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
Zap technix Chladič pravý Husqvarna 125-350, KTM 125-350 2016-2018
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
ZAP TechniX Chladič pravý Husqvarna FC 250-450 2014-2015, KTM 250- 505 SX-F/XC-F 2007-2015
Popis Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Chladič pravý Honda CRF 250 2016-2017
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Chladič pravý Honda CRF 250 2014-2015
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF 250 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
predošlá strana | zobrazujem 49-72 / 4085 | nasledujúca strana |